مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:322023-02-01اقتصادي

الحاق 47 هکتار زمین به محدوده شهرهای اردستان و مهاباد


فرماندار اردستان از الحاق 47 هکتار زمین به محدوده شهرهای اردستان و مهاباد به منظور سرعت بخشیدن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

- سید محمدهادی احمدی طباء، صبح امروز (چهارشنبه، 12 بهمن) در شورای مسکن شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش هایی که در سال های گذشته و سال جاری شده است اقدامات خوبی در بخش مسکن در سطح شهرستان اردستان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه طرح مسکن در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد در حال اجرا است، افزود: اکنون حدود 300 واحد مسکونی در قالب مسکن کریمان و 48 واحد در قالب مسکن نهضت ملی در حال ساخت است و پیشرفت خوبی دارد.

فرماندار اردستان درباره متقاضیان واحدهای طرح اقدام ملی شهرستان، گفت: بیش از 520 نفر متقاضی مسکن اقدام ملی در شهر اردستان، حدود 150 متقاضی در شهر مهاباد و 250 واحد در شهر زواره ثبت نام کردند و تلاش خواهیم کرد تا زمین این واحدها در اختیار ثبت نام کنندگان قرار بگیرد.

احمدی طباء در خصوص وضعیت تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردستان، گفت: با اقدامات به انجام شده و در چهاردهمین جلسه گروه کاری تلفیق زیربنایی استان اصفهان با الحاق 37 هکتار برای شهر اردستان و 10 هکتار برای شهر مهاباد موافقت شد و این مقدار به منظور سرعت بخشیدن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 47 هکتار زمین به محدوده شهرهای اردستان و مهاباد

الحاق 47 هکتار زمین به محدوده شهرهای اردستان و مهاباد