مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-01سياسي

برگزاری وبینارهای «آرامش و سلامت خانواده» در مرکز مشاوره مسجد مقدس جمکران


مرکز مشاوره مسجد مقدس جمکران در ایام مبارک دهه فجر سلسله وبینارهای «آرامش و سلامت خانواده» را با حضور اساتید برجسته کشوری برای عموم علاقه مندان برگزار می کند.

- برگزاری وبینارهای آرامش و سلامت خانواده در مرکز مشاوره مسجد مقدس جمکران ایسنا/قم مرکز مشاوره مسجد مقدس جمکران در ایام مبارک دهه فجر سلسله وبینارهای آرامش و سلامت خانواده را با حضور اساتید برجسته کشوری برای عموم علاقه مندان برگزار می کند.

مرکز مشاوره تخصصی مسجد مقدس جمکران همزمان با آغاز جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای حمایت از نهاد مقدس خانواده سلسله وبینارهای آرامش و سلامت خانواده را با ارائه اساتید برجسته کشوری برای عموم علاقه مندان برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوعات، اساتید و زمان برگزاری وبینارها به شرح زیر است: - چگونه به همسر خود آرامش دهیم(راهکارهای آرامش بخشی در خانواده) 12 بهمن ساعت 18-20- دکتر سلمان نعمتی - دعوا نمک زندگی(عوامل زمینه ساز تعارضات در خانواده) 13 بهمن ساعت 18-20 – دکتر سید ابوالفضل قدوسی - چگونه با هم حرف بزنیم(ارتباط موثر با همسر) 14 بهمن ساعت 18-20- دکتر سید حسین حیدری - چگونه مرزهایمان را بسازیم(مدیریت رفت و آمد با اقوام و نزدیکان) 15 بهمن ساعت 18-20 – دکتر جعفر هوشیاری - چطور دعواکنیم(راه ها و مراحل حل تعارض در خانواده)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینارهای «آرامش و سلامت خانواده» در مرکز مشاوره مسجد مقدس جمکران

برگزاری وبینارهای «آرامش و سلامت خانواده» در مرکز مشاوره مسجد مقدس جمکران