مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-01سياسي

در وقایع اخیر «قزوین» جزو سه استان آرام کشور بود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: دشمنان نظام طی ماه های گذشته با بهره گیری از تمام توان خود به میدان آمدند تا به اهدافی که داشتند برسند اما با هماهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ابوالحسن کبیری در جریان نشست با مدیران و سردبیران رسانه های استان که در باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر در سطح کشور و استان، اظهار کرد: دشمنان نظام طی ماه های گذشته با بهره گیری از تمام توان خود به میدان آمدند تا به اهدافی که داشتند برسند اما با هماهنگی، همدلی و وحدت ایجاد شده، قزوین در ردیف سه استان آرام کشور قرار گرفت.

وی افزود: آمار رسمی و دقیقی از تعداد اتباع بیگانه ساکن در استان قزوین به دلیل اشتغال غیرقانونی برخی از آنان در بخش های مختلف وجود ندارد اما آمارهای موجود از تعداد 75 هزار نفری آنان حکایت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: با همکاری کمیساریای عالی پناهندگان طی ماه های اخیر 2 باب مدرسه برای فرزندان اتباع در قزوین برپا شد و 400 دستگاه تبلت را نیز بین دانش آموزان آنان توزیع کردیم.

کبیری بیان کرد: امسال اقدامات قابل ملاحظه ای در بخش جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب انجام شد و با راه اندازی نخستین کمپ ماده 16( پذیرش معتادان متجاهر و بی خانمان جهت نگهداری، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در وقایع اخیر «قزوین» جزو سه استان آرام کشور بود

در وقایع اخیر «قزوین» جزو سه استان آرام کشور بود