مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-01سياسي

تندیس 3 شهید خلبان اسدآبادی رونمایی می شود


شهردار اسدآباد از شش طرح عمران شهری قابل افتتاح و بهره برداری این شهر در دهه فجر خبر داد و گفت: المان و تندیس سه شهید خلبان اسدآبادی نیروی هوایی ارتش کشور در این ایام رونمایی می شود.

- بهرنگ دالوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این تعداد طرح با اعتباری افزون بر 52 هزار و 840 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری برای خدمات دهی هر چه بهتر به شهروندان اسدآباد افتتاح خواهد شد.

وی افزود: بهسازی میدان آزادگان، طرح ماکت هواپیما F4 و المان و تندیس سه شهید خلبان اسدآبادی نیروی هوایی ارتش کشور، شهید سرتیپ دوم مظاهر رضاییان، سرگرد شهید رضا صادقی و سرتیپ شهید علی امجدیان با اعتباری افزون بر 13 هزار میلیون ریال یکی از جمله طرح هایی است که به عنوان مطالبه چندین ساله مردم شهیدپرور این شهرستان در دهه فجر رونمایی می شود.

دالوند ادامه داد: اجرای آسفالت مسکن مهر اسدآباد با اعتباری افزون بر 5250 میلیون ریال، اجرای آسفالت سایت اداری شماره یک با اعتباری افزون بر 8175 میلیون ریال، اجرای آسفالت بلوار شهید زیوری با اعتباری افزون بر 10 هزار میلیون ریال، اجرای آسفالت خیابان صاحب الزمان شرقی با اعتباری افزون بر 11 هزار و 415 میلیون ریال و سرویس بهداشتی پارک باهنر با اعتباری افزون بر 5000 میلیون ریال از دیگر طرح های حوزه عمران شهری قابل افتتاح شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس 3 شهید خلبان اسدآبادی رونمایی می شود

تندیس 3 شهید خلبان اسدآبادی رونمایی می شود