مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-01اجتماعي

بارش برف، برق 56 روستای کردستان را قطع کرد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از خاموشی برق در 56 روستای این استان به دلیل بارش سنگین برف در برخی نقاط استان و مسدودشدن مسیرهای مواصلاتی خبر داد.

- هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از قطعی برق چند روستای استان به دلیل بارش سنگین برف خبر داد وگفت: بارش سنگین برف طی شبانه روز گذشته و عدم دسترسی به برخی مناطق دورافتاده و کوهستانی به دلیل مسدودبودن راه های مواصلاتی، منجربه قطع شبکه برق در 56  روستای استان شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این مدت در شهرستان های سقز، بیجار، سروآباد، مریوان و کامیاران هیچ خاموشی به ثبت نرسیده است، افزود: در مجموع تاکنون شبکه برق 49 روستای در مواجه با قطعی برق پایدار شده و مجدد به شبکه سراسری متصل شده اند.

لهونیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شبکه برق 3 روستای هولیه، حسین آباد و کنگره در شهرستان قروه به دلیل مسدودبودن راه های دسترسی همچنان قطع است.

وی اظهار داشت: روستای حیدر دیده بان در شهرستان دیواندره و 3 روستای ماچکه سفلی و علیا و تازه آباد واقع در امور برق شمال سنندج و همچنین شبکه برق 3 پاسگاه مرزی در شهرستان بانه با قطعی برق مواجه بودند که بلافاصله پس از بازشدن راه های مواصلاتی و امکان عبور عوامل اجرایی برق این روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف، برق 56 روستای کردستان را قطع کرد

بارش برف، برق 56 روستای کردستان را قطع کرد