مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-01اجتماعي

تماس 3200 نفر با مراکز اورژانس اجتماعی در استان ایلام


مدیرکل بهزیستی ایلام از تماس سه هزار و 269 نفر با مراکز اورژانس اجتماعی این استان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نورعلیوند صبح چهارشنبه در نشست تخصصی کارشناسان و مسئولان مراکز اورژانس اجتماعی استان در شهرستان مرزی مهران، از تماس سه هزار و 269 نفر با مراکز اورژانس اجتماعی در استان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: همچنین در این مدت هزار و 335 نفر از خدمات واحد سیار و دو هزار و 545 مورد از خدمات واحد مداخله در بحران بهره مند شده اند.

وی، خدمات ارائه شده در مراکز اورژانس اجتماعی استان را حمایت از زنان آسیب دیده اجتماعی، زنان خشونت دیده، همسر آزاری، کودک آزاری، افراد اقدام به خودکشی، سالمند آزاری، معلول آزاری، کودکان کار و خیابان، مبتلایان به نارضایتی جنسیتی، دختران در معرض آسیب و فرار از منزل برشمرد.

نورعلیوند به خدمات مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی که به صورت شبانه روزی فعالیت دارند، اشاره و گفت: عموم مردم در صورت مواجهه با آسیب های اجتماعی با شماره گیری 123 در هر ساعتی از شبانه روز می توانند از خدمات این مراکز برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: اکنون این مراکز در هشت شهرستان استان دایر بوده که رایزنی برای ایجاد چهار مرکز در شهرستان های هلیلان، سیروان، چوار و بدره انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس 3200 نفر با مراکز اورژانس اجتماعی در استان ایلام

تماس 3200 نفر با مراکز اورژانس اجتماعی در استان ایلام