مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-01سياسي

گمرک شهرک چرمشهر راه اندازی می شود


گمرک شهرک صنعتی چرمشهر با هدف توسعه صادرات، کاهش قاچاق و مهم تر از همه ایمنی برای مسیرهای استان و شهرصنعتی البرز راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی سه شنبه شب در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: فرایند ایزولاسیون امنیتی فرودگاه نیز توسط ستاد کل نیروهای مسلح انجام شده و معارضین فرودگاه نیز برطرف شد تا به زودی شاهد استفاده قطعی از فرودگاه به شکل باربری و سپس مسافربری باشیم.

وی افزود: موضوع پنجاه به در یک موضوع انحصاری استان قزوین است که ظرفیت ویژه ای دارد و باید از این روز به عنوان یکی از جاذبه های منحصر به فرد و گردشگری استفاده و اذهان عمومی کشور را متوجه قزوین بکنیم.

استاندار قزوین تاکید کرد: برای اولین بار دفتر مشترک آب و کشاورزی در استان قزوین با هدف افزایش بهره وری و رضایت کشاورزان ایجاد خواهد شد.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که هم از حیث قاچاق و از حیث ایمنی در استان جای نگرانی داشت موضوع شهرک صنعتی چرم سازی بود.

اعلایی تصریح کرد: محصولات شرکت های این شهرک هم از میعانات نفتی و گازی بود باید برای صادرات به گمرک شهرصنعتی البرز انتقال داده می شد و پس از دپو باید تشریفات گمرکی انجام می داند که خطرات بسیار زیادی را داشت و تلاش کردیم تا با ایجاد یک گمرک در همان شهرک چرمسازی خطرات آن کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک شهرک چرمشهر راه اندازی می شود

گمرک شهرک چرمشهر راه اندازی می شود