مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-01اقتصادي

200 کیلومتر از شبکه برق ورامین با 70 میلیارد اعتبار اصلاح شده است


فرماندار ورامین با اشاره به اصلاح شبکه برق در ین شهرستان گفت: 200 کیلومتر از شبکه برق ورامین با 70 میلیارد تومان اعتبار اصلاح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری میز خدمت در مسجد اعظم جوادآباد اظهار داشت: تمامی مطالبات و خواسته های بحق مردم شریف ورامین مورد بررسی قرار گرفته که در این مسیر برخی از این موارد به مرحله انجام و تحقق رسیده و برخی نیز در دست اقدام می باشد.

وی افزود: در طول یکسال گذشته هدف و خط مشی اصلی فرمانداری ورامین خدمت به مردم بوده است و این اقدام در تمامی امور سرلوحه کار قرار دارد.

درویشی در ادامه بیان داشت: در تمامی روستاهای شهرستان، در قالب 32 بازدید روستایی حضور پیدا کرده و مشکلات روستاها به تفکیک بررسی شده است که هر بازدید روستاهایی مصوباتی داشته است.

فرماندار ورامین عنوان داشت: اکنون شاهد تحقق 70 درصدی مصوبات بازدیدهای روستایی هستیم و با برگزاری جلسات پیگیری هفتگی، مصوبات انجام نشده باقی مانده انجام خواهند شد.

معاون استاندار تهران با اشاره به اصلاح شبکه برق در ورامین گفت: 200 کیلومتر شبکه برق در این شهرستان با بودجه ای بالغ بر 70 میلیارد تومان اصلاح شده که گامی بلند در مسیر اصلاح شبکه برق شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 کیلومتر از شبکه برق ورامین با 70 میلیارد اعتبار اصلاح شده است

200 کیلومتر از شبکه برق ورامین با 70 میلیارد اعتبار اصلاح شده است