مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-01اقتصادي

800 هزار دستگاه ناترازی بین عرضه و تقاضای خودرو وجود دارد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ناترازی 800 هزار دستگاهی بین عرضه و تقاضای خودرو در کشور، گفت: عرضه خودرو در بورس تاکنون نتوانسته به اهداف مد نظر برسد.

- ایسنا/کرمانشاه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ناترازی 800 هزار دستگاهی بین عرضه و تقاضای خودرو در کشور، گفت: عرضه خودرو در بورس تاکنون نتوانسته به اهداف مد نظر برسد.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به عرضه خودرو در بورس کالا طی چند وقت اخیر، گفت: هدف از این طرح رسیدن خودرو با قیمت مناسب به دست مردم بود که تاکنون محقق نشده و دلیل آن هم کم بودن تعداد خودروهای عرضه شده در بورس است.

وی از عدم تعادل در عرضه و تقاضا برای عرضه خودرو در بورس کالا یاد و عنوان کرد: در این شرایط بسیاری از افرادی که نیاز دارند خودرو را با قیمت مناسب تهیه کنند، باز هم از چرخه حذف می شوند.

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه اظهار کرد: مزیتی که عرضه خودرو در بورس داشته این است که اختلاف قیمت خودرو، به جیب دلال نرفته و عاید خودروساز خواهد شد.

حسینی کیا هدف اصلی طرح هایی که در زمینه خودرو عنوان می شود را کمک به اقشار متوسط برای خرید خودرو دانست که عرضه در بورس تاکنون کمک چندانی در این زمینه نکرده و تنها به سود خودروساز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 هزار دستگاه ناترازی بین عرضه و تقاضای خودرو وجود دارد

800 هزار دستگاه ناترازی بین عرضه و تقاضای خودرو وجود دارد