مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-01اقتصادي

تنوع بخشی سازمان حفظ نباتات به سبد آفت کش ها با سموم کم خطر


سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور از رویکرد این سازمان در تنوع بخشی به سبد آفت کش های شیمیایی با سموم کم خطر، باکیفیت و دارای حداقل دوره کارنس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان حفظ نباتات کشور، حسین رنجبراقدم در نشستی با رییس و اعضای هیأت مدیره انجمن وارد کنندگان سم و کود که با هدف بحث و تبادل نظر در حوزه آفت کش های وارداتی در سالن سپهر سازمان برگزار شد، گفت: حضور و همکاری شما با سازمان حفظ نباتات کشور بسیار ارزشمند است و امید می رود با همفکری و تعاملات بیشتر شاهد اتفاقات تأثیرگذار در حفظ و ارتقای سلامت محصولات کشاورزی باشیم، چراکه این امر رابطه مستقیمی با اقتصاد و سفره های هم وطنانمان دارد.

وی اجرای برنامه مدیریت تلفیقی آفات را یکی از وظایف و برنامه های سازمان برشمرد و افزود: نگاه سازمان به حوزه آفت کش ها به عنوان یکی از اجزای مهم در جورچین مدیریت تلفیقی آفات است که رابطه مستقیمی با کنترل شیمیایی دارد.

سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور با بیان اینکه کنترل شیمیایی جایگاه بسزایی در مدیریت تلفیقی آفات، سلامت جامعه و اقتصاد دارد، تاکید کرد: برنامه مدیریت تلفیقی و همپای آن کنترل شیمیایی در یک کشور زمانی موفق است که واردات، تولیدات و مصرف آفت کش ها مطابق قوانین بین المللی و طبق چارچوب های علمی و ضوابط قانونی برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع بخشی سازمان حفظ نباتات به سبد آفت کش ها با سموم کم خطر

تنوع بخشی سازمان حفظ نباتات به سبد آفت کش ها با سموم کم خطر