مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-01پزشكي

ساخت دومین بیمارستان توانبخشی کشور در یزد به زودی


مدیر گروه آموزشی طب فیزیکی و توان بخشی یزد گفت: ساخت دومین بیمارستان توانبخشی کشور در یزد به زودی آغاز می شود.

- دکتر محمدرضا وفایی نسب اظهار کرد: سطح توانبخشی و بازتوانی برای تمام بیماران دچار عارضه با هدف بازگشت به کار و زندگی انجام می شود که در مورد برخی بیماری ها بسیار ساده و کوتاه مدت ولی در مورد برخی دیگر سخت و زمانبر است.

وی گفت: متاسفانه اغلب مردم بحث توانبخشی را تنها مختص نواقص و بازتوانی در بیماری های مفصلی متصور هستند، این در حالی است اکنون در استان توانبخشی قلبی و توان بخشی ریوی راه اندازی شده است.

مدیر گروه آموزشی طب فیزیکی و توان بخشی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به این که بیماران سرطانی برای بازگشت به زندگی عادی به خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی نیاز دارند، افزود: در بخش سرطان به دلیل نداشتن ساختمان و مرکز جامعی، بیماران برای دریافت خدمات توانبخشی به مراکز توانبخشی مربوطه ارجاع می شوند.

وفایی نسب از تلاش برای راه اندازی بیمارستان توانبخشی در بیمارستان شهید صدوقی یزد خبر داد و گفت: ایجاد این مرکز توانبخشی دومین مورد از نوع خود در کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: برای ساخت بیمارستان توانبخشی 150 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است و امیدواریم در همین دولت عملیات اجرایی آن آغاز و با پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دومین بیمارستان توانبخشی کشور در یزد به زودی

ساخت دومین بیمارستان توانبخشی کشور در یزد به زودی