مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-01سياسي

ولایت فقیه، ثمره انقلاب اسلامی و سدی محکم در برابر گفتمان براندازی است


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ولایت فقیه، ثمره انقلاب اسلامی و سدی محکم و نفوذناپذیر در برابر ابرقدرت های جهان و گفتمان براندازی است.

- ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ولایت فقیه، ثمره انقلاب اسلامی و سدی محکم و نفوذناپذیر در برابر ابرقدرت های جهان و گفتمان براندازی است.

احمدعلی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به شعار روز اول این دهه با عنوان ولایت و رهبری، اظهار کرد: چهل و چهارمین فجر انقلاب به شعار محوری ایـران اسـتـوار، 44 سـال افـتـخـار مزین شده و همچنین شعار روز اول آن نیز دلالت بر اهمیت و نقش به سزای رهبری مقتدر در پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

وی گفت: در دین اسلام، ولایت و رهبری یک ضروت عقلی و نقلی است که به یمن تشکیل انقلاب اسلامی در کشور ما ایجاد شد و از آن بهره مند شدیم لذا ولایت فقیه، ثمره انقلاب اسلامی و سدی محکم و نفوذ ناپذیر در برابر ابرقدرت های جهان و گفتمان براندازی است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان با تاکید به اینکه ولایت و رهبری جزء لاینفک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است، مطرح کرد: نقش رهبری ولی فقیه در جریان پیروزی انقلاب و بعد هم در مدیریت کشور بر کسی پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت فقیه، ثمره انقلاب اسلامی و سدی محکم در برابر گفتمان براندازی است

ولایت فقیه، ثمره انقلاب اسلامی و سدی محکم در برابر گفتمان براندازی است