مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-01اجتماعي

مسدود شدن مسیر 60 روستای دزپارت و اندیکا بر اثر بارش برف


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از مسدود شدن مسیر 60 روستای ندیکا و دزپارت به دلیل بارش شدید برف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی بهداروندی سه شنبه در گفتگویی رسانه ای با اشاره باز بودن همه جاده های اصلی و شریانی استان و انجام تردد در آنها، گفت: فقط جاده اندیکا-شهرکرد و مرز استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری به دلیل سقوط بهمن مسدود است.

وی به مسدود شدن مسیر 60 روستا در اندیکا و دزپارت اشاره کرد و افزود: راهداران در حال تلاش برای رفع انسداد و باز کردن جاده ها هستند.

بهداروندی، محور اندیکا-شهرکرد را محور بحرانی استان عنوان کرد و ادامه داد: به دلیل بارش برف و سقوط بهمن، سه نفر از راهداران استان چهارمحال و بختیاری زیر برف مدفون شدند که با تلاش هلال احمر و نیروهای راهداری، نجات یافتند و بیشتر خودروهای گرفتار در برف و کولاک در محدود چهارمحال و بختیاری هستند و با تلاش نیروهای امدادی متولی رهاسازی می شوند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بر خودداری از سفرهای غیرضروری تاکید کرد و گفت: درصورت لزوم به سفر، رانندگان باید موارد ایمنی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند، همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودرو، همراه داشتن زنجیر چرخ و موادغذایی امری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن مسیر 60 روستای دزپارت و اندیکا بر اثر بارش برف

مسدود شدن مسیر 60 روستای دزپارت و اندیکا بر اثر بارش برف