مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-01اجتماعي

48 روستای ملایر در محاصره برف


فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه در پی ریزش برف و باران شدید در برخی راه های فرعی شاهد انسداد مسیرها هستیم، گفت: در حال حاضر 48 روستای ما در محاصره برف هستند و برق 21 روستای این شهرستان نیز قطع است.

- سلمان اسماعیلی شامگاه گذشته-سه شنبه 11 بهمن ماه- در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر، مطرح کرد: از بعدازظهر دیروز شاهد ریزش برف و باران در شهرستان بودیم و در بسیاری از نقاط میزان بارش ها شدید گزارش شده است.

وی از اسکان تعدادی از همشهریان و هموطنان گرفتار در برف در مراکز مختلف شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در برخی ارتفاعات و گردنه ها میزان ریزش برف تا یک متر گزارش شده که خداوند را بابت این نعمت الهی شکر می کنیم.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه در پی ریزش برف و باران شدید در برخی راه های فرعی شاهد انسداد مسیرها هستیم، افزود: در حال حاضر 48 روستای ما در محاصره برف هستند و برق 21 روستای این شهرستان نیز قطع است.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری و برق در تلاش برای بازگشایی راه های روستایی و اتصال برق این روستاها هستند، گفت: برای حفظ مراقبت از جان مردم و مسافران، دستگاه های امدادی هلال احمر، شهرداران و سایر دستگاه ها با تمام توان پای کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 روستای ملایر در محاصره برف

48 روستای ملایر در محاصره برف