مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-01سياسي

ادعای یک رسانه درباره سوال از رییس جمهور غیرقابل اعتناست


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادعای یک رسانه مبنی بر طرح سوال از رییس جمهور به نقل از یک منبع نامشخص را بی اساس و کذب دانست و گفت: ادعای مطرح شده به نقل از نماینده ای موهوم فقط یک کار رسانه ای است و قابل اعتنا نیست.

- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادعای یک رسانه مبنی بر طرح سوال از رییس جمهور به نقل از یک منبع نامشخص را بی اساس و کذب دانست و گفت: ادعای مطرح شده به نقل از نماینده ای موهوم فقط یک کار رسانه ای است و قابل اعتنا نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا سلیمی با تکذیب خبر برخی رسانه ها درباره سوال از رییس جمهور اظهار کرد: برخلاف ادعای منتشر شده، هیچ سوالی در سامانه مجلس در خصوص سوال از رییس جمهور ثبت نشده است.

ملاک اعلام نظر در مجلس سامانه است و من شخصاً سامانه را چک کردم و هیچ موردی در این خصوص ندیدم.

عضو هیات رییسه مجلس با بیان این که برای سوال از رییس جمهور حداقل یک چهارم نمایندگان باید آن را امضا کنند ، تاکید کرد: به صرف این که یک نفر یا چند نفر محدود قصد سوال از رییس جمهور داشته باشند قابل طرح نیست و لذا بازنشر آن هم در این مقطع زمانی فقط یک کار رسانه ای است و از طرف مجلس قابل طرح نیست.

وی خاطرنشان کرد: در مجلس 290 نماینده حضور دارند و برابر با اصل 88 قانون اساسی و ماده 210 آیین نامه داخلی مجلس طرح سوال از رییس جمهور حد نصاب حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یک رسانه درباره سوال از رییس جمهور غیرقابل اعتناست

ادعای یک رسانه درباره سوال از رییس جمهور غیرقابل اعتناست