مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:052023-02-01اجتماعي

بارش های شدید و مخاطره آمیز در کشور/ کاهش 63 درصدی بارندگی های تهران


یک کارشناس هواشناسی با ارائه گزارشی از میزان بارندگی های کشور از ابتدای سال زراعی تاکنون، از بارش های شدید و مخاطره آمیز در برخی استان ها همچنین وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در برخی استان ها خبر داد.

- یک کارشناس هواشناسی با ارائه گزارشی از میزان بارندگی های کشور از ابتدای سال زراعی تاکنون، از بارش های شدید و مخاطره آمیز در برخی استان ها همچنین وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در برخی استان ها خبر داد.

فریبا گودرزی در گفت و گو با ایسنا با توجه به بارندگی های اخیر نسبت به میزان بارندگی ها در کشور اظهار کرد: برخی استان ها از ابتدای سال آبی زراعی بیشترین میزان بارندگی در کشور را دریافت کرده اند.

از جمله این استان ها کهگیلویه و بویراحمد است که با وجود کاهش 7 درصدی بارش های خود نسبت به بلندمدت، با حدود 372 میلیمتر بارندگی از ابتدای سال زراعی تاکنون بیشترین میزان بارش را در کشور دریافت کرده است.

وی ادامه داد: استان بوشهر نیز با 282 میلیمتر بارندگی از ابتدای سال زراعی تاکنون نسبت به بلندمدت 67 درصد و نسبت به سال گذشته 73 درصد افزایش بارندگی داشته است.

این کارشناس هواشناسی افزود: استان فارس نیز ازجمله استان هایی است که در سال زراعی تاکنون با دریافت 188 میلیمتر بارندگی نسبت به بلندمدت 19 درصد و نسبت به سال گذشته حدود دو درصد افزایش داشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های شدید و مخاطره آمیز در کشور/ کاهش 63 درصدی بارندگی های تهران

بارش های شدید و مخاطره آمیز در کشور/ کاهش 63 درصدی بارندگی های تهران