مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 05:102023-02-01سياسي

«روزگار طیبه» در قم رونمایی شد


کتاب روزگار طیبه زندگی نامه شهیدان طیبه و مرتضی واعظی و ابراهیم و فاطمه جعفریان با حضور مسئولان استانی و ملی و جمعی از خانواده شهدا در خانه موزه شهیدان زین الدین رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، مراسم رونمایی از کتاب روزگار طیبه زندگی نامه شهیدان طیبه و مرتضی واعظی و ابراهیم و فاطمه جعفریان به همت کنگره ملی شهدا، سازمان فرهنگی شهرداری قم و انتشارات کتاب جمکران در خانه موزه شهیدان زین الدین برگزار شد.

در این مراسم علی اکبر خوشگفتار رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان در این مراسم با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه بیان کرد: شهیده طیبه واعظی در دوران خفقان و سیاه شاهنشاهی از فریضه الهی حجاب دفاع کرد و در این مسیر به شهادت رسید.

وی با اشاره به اهمیت حجاب در اسلام افزود: شهیده طیبه واعظی تحت شدید ترین شکنجه ها از سوی ساواک قرار گرفت اما هیچ گاه حاضر نشد چادر از سر بردارد و خطاب به ساواک گفت مرا بکشید ولی چادرم را بر ندارید.

همچنین، محمد حسنی، مدیرعامل موسسه انتشاراتی کتاب جمکران نیز در این مراسم بیان کرد: کتاب روزگار طیبه بسیار خوب و جذاب نوشته شده است و این کتاب در ابتدا زندگی شهیدان واعظی و جعفریان در دهه 20 و 30 را روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روزگار طیبه» در قم رونمایی شد

«روزگار طیبه» در قم رونمایی شد