مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 02:252023-01-31اقتصادي

قطعات فرسوده بلای جان پمپ بنزین ها


شاید برای بسیاری از شما اتفاق افتاده باشد که وقتی به جایگاه های پمپ بنزین مراجعه می کنید با نازل های خراب مواجه شوید موضوعی که باعث بروز مشکلاتی چون تشکیل صفوف طولانی و زمان بر شدن روند سوخت گیری و از سویی موجبات نارضایتی مشتریان جایگاه ها را فراهم می آورد.

- طی روزهای اخیر گزارش های مردمی از مراجعه به برخی جایگاه های عرضه سوخت از مشکلی که به نظر می رسد عمدتاً به دلیل خرابی قطعاتی است که طی سالیان اخیر دچار فرسودگی شده اند حکایت دارد.

در، موضوعی که برخی این مشکل را به تحریم ها و نبود قطعه و برخی به کارت های خراب و شکسته مردم ربط می دهند.

استفاده از قطعات تعمیری به دلیل تحریم های ظالمانه ما هیچ قطعه جدیدی برای جایگزین کردن نداریم و فقط قطعات خراب را توسط شرکت پشتیبان تعمیر می کنند و قطعه خراب تعمیر شده یک جایگاه را به جایگاه دیگر می فرستند اما همان جا هم این قطعه بعد از چند روز دچار خرابی می شود و مشکلاتی که امروز مردم مشاهده می کنند مربوط به مالکین جایگاه ها نیست این صحبت های یکی از جایگاه داران بنزین در کاشمر است که در خصوص علل خرابی نازل ها سخن گفته است.

امیر احمدزاده در گفت و گو با ایسنا با انتقاد از اینکه قطعاتی که روی دستگاه می گذارند همه تعمیری بوده و همیشه در این خصوص معترض بوده ایم، اظهار کرد: متأسفانه قطعاتی که تعوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعات فرسوده بلای جان پمپ بنزین ها

قطعات فرسوده بلای جان پمپ بنزین ها