مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 00:402023-01-31سياسي

خطبه های نماز جمعه مبتنی بر دین، سازنده و قابل دفاع باشد


 در نماز جمعه شاید مسئله ای را نقد بکنم اما هیچکس را تاکنون تخریب نکردم زیرا براساس آموزه های دین معتقد هستم خطبه باید مبتنی بر دین و قابل دفاع باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در نشست صمیمی ائمه جمعه اهل سنت استان با ایشان اظهارکرد: چنین نشست های صمیمی برادران اسلامی، هم برای خودمان برکاتی دارد و هم مشت محکمی بردهان دشمنان ما است که تلاش برای ایجاد تفرقه و جدایی در کشور را در سر داشته و دارند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: اعتقاد به مسئله وحدت به هیچ جا جز به قرآن کریم ارتباط ندارد این درس را ما از قرآن آموختیم و این کتاب آسمانی به ما آموزش داده که تفرقه و جدایی و دعوا و دشمنی کار شیطان است که خداوند در قرآن می فرماید و اعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا .

وی تصریح کرد: هیچ عاملی جز آموزش های قرآن و کلامات وحی الهی در زمینه وحدت را موثر نمی دانیم چرا که قران کریم به ما آموخته اختلاف و جدایی کار شیطان است و اتحاد و وحدت امت اسلامی خواسته خداوند است.

امام جمعه گرگان یادآور شد: از روزهای اول انقلاب (یعنی حدود 42 سال قبل) هر زمانی که در جمع برادران عزیز اهل سنت حضور پیدا کردم جز وحدت و همدلی از بزرگان نجیب ترکمن صحرا چیز دیگری را شاهد نبودم و وظیفه می دانم از این بابت از علمای اهل سنت منطقه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطبه های نماز جمعه مبتنی بر دین، سازنده و قابل دفاع باشد

خطبه های نماز جمعه مبتنی بر دین، سازنده و قابل دفاع باشد