مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 00:202023-01-31اجتماعي

تاخیر در آغاز کلاس های درس شهمیرزاد و فولادمحله به دلیل سرما و بارش برف


رییس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان از تاخیر چند ساعته در آغاز کلاس های درس شهر شهمیرزاد و روستای فولادمحله خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان از تاخیر چند ساعته در آغاز کلاس های درس شهر شهمیرزاد و روستای فولادمحله خبر داد.

محمدمهدی ملاییان در گفت و گو با ایسنا بااعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا در منطقه شهمیرزاد کلاس های درس کلیه مقاطع این منطقه فردا چهارشنبه 12 بهمن ماه، راس ساعت 9 آغاز خواهد شد.

رییس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: شروع کلاس های درس در همه کودکستان ها، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم در شهر نمونه بین المللی گردشگری مهدیشهر و روستاهای فولادمحله با تاخیر و از ساعت 9 صبح خواهد بود.

وی با اشاره به بارش برف و برودت هوا در بخش شهمیرزاد شهرستان مهدیشهر از خانواده ها خواست دانش آموزان را در ساعت مقرر و با احتیاط به مدارس خود برسانند.

ملاییان ادامه داد: فعلا تنها ندارس این منطقه مرتفع و برفگیر با تاخیر برگزار می شود و چنانچه تغییری در کلاس های درس صورت گیرد از طریق آموزش و پرورش استان اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در آغاز کلاس های درس شهمیرزاد و فولادمحله به دلیل سرما و بارش برف

تاخیر در آغاز کلاس های درس شهمیرزاد و فولادمحله به دلیل سرما و بارش برف