مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 00:102023-01-31سياسي

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی: مولدسازی اموال دولت پرابهام و نگران کننده است


در جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی موضوع مولدسازی دارایی های دولت به عنوان یک مساله بسیار نگران کننده از سوی دفتر سیاسی حزب اتحاد مورد بررسی قرار گرفت.

- عدم شفافیت، مصونیت قضایی و عدم نظارت قانونی بر اقدامات هیئت منصوب شده و همچنین سازوکار فروش اموال دولت از جمله ابهاماتی است که به اعتقاد دفتر سیاسی باید از سوی متولیان امر به طور جدی رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی عصر روز دوشنبه به ریاست آذر منصوری، دبیرکل حزب و با حضور اعضا تشکیل شد.

در ابتدای جلسه و پیش از ورود به دستور منصوری گفت: با اتمام دوران تعلیق تحمیلی، امور حزب مانند گذشته انجام خواهد شد و در موضوعات مختلف به ابراز نظر وموضع گیری خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه نگاه جامعه محور امروز در تمامی مواضع و رویکردهای حزب نمود دارد، گفت: هر تحولی که بخواهد راه به عرصه حکمرانی بیابد از مسیر اجتماع و نهادهای اجتماعی می گذرد و ما نیز نگاه مان به جامعه است و تلاش می کنیم مطالبات مردم را پیگیری کنیم.

در ادامه، موضوع مولدسازی دارایی های دولت به عنوان یک مساله بسیار نگران کننده از سوی دفتر سیاسی حزب اتحاد مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی: مولدسازی اموال دولت پرابهام و نگران کننده است

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی: مولدسازی اموال دولت پرابهام و نگران کننده است