مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 22:402023-01-31سياسي

برگزاری پویش 44 خدمت 44 جشن در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای پویش 44 خدمت 44 جشن به مناسبت دهه فجر و بزرگداشت چهل وچهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید الهی راد سه شنبه شب در جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر که با حضور دستگاه های عضو این کمیته و به میزبانی اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار کرد: 44 برنامه عمومی و شاخص این کمیته در قالب برنامه های فرهنگی، حمایتی و اجتماعی پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت کلیه دستگاه های عضو این کارگروه، حلاوت و طعم شیرین خدمت رسانی ویژه را به محورمان بچشانیم.

دبیر کمیته همیاری و خدمت رسانی سازمان های حمایتی دهه فجر برگزاری نمایشگاه طرح مدرسه انقلاب در محل کانون های فرهنگی امداد، اجرای برنامه فرهنگی و شاد در محلات عشایر نشین و اکران فیلم های مرتبط با دهه فجر در مناطق روستایی را از دیگر برنامه های این کمیته برشمرد و گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان و توزیع اقلام گرمایشی و آبگرم کن در مناطق محروم با هدف کمک به امر ازدواج آسان و تأمین اقلام ضروری زندگی مددجویان از دیگر برنامه های این کمیته به مناسبت دهه مبارک فجر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش 44 خدمت 44 جشن در خراسان شمالی

برگزاری پویش 44 خدمت 44 جشن در خراسان شمالی