مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 22:302023-01-31سياسي

امربه معروف و نهی از منکر اعتماد اجتماعی را بیشتر می کند


نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد بی تفاوتی و کاهش اعتماد اجتماعی است، ادامه داد:  یکی از مصادیق توجه افراد جامعه به مسائل اجتماعی، - احیا و ترویج سنت امر به معروف و نهی از منکر و بی تفاوت نبودن نسبت به معضلات و چالش های اجتماعی است.

حجت الاسلام والمسلین اله نور کریمی تبار در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد : نماز به عنوان یک اولویت مهم در بعد فرهنگی و اجتماعی نباید مورد غفلت قرار بگیرد و بدون شک افزایش میزان تاب آوری اجتماعی با نماز و صبر ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه کار نوعی عبادت در نزد خداوند محسوب می شود، تصریح کرد: یکی از مسائل مهم مشکل فرهنگ کار در استان است که باید برای ترویج فرهنگ کار غیردولتی باید تلاش شود چرا که در برخی از حرفه های معمولی استان افراد شاغل غیربومی هستند که برای جبران این نقیصه باید ضمن مهارت پروری افراد بومی جویای شغل، فرهنگ کار را در جامعه نیز گسترش داد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد بی تفاوتی و کاهش اعتماد اجتماعی است، ادامه داد: یکی از مصادیق توجه افراد جامعه به مسائل اجتماعی، احیا و ترویج سنت امر به معروف و نهی از منکر و بی تفاوت نبودن نسبت به معضلات و چالش های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امربه معروف و نهی از منکر اعتماد اجتماعی را بیشتر می کند

امربه معروف و نهی از منکر اعتماد اجتماعی را بیشتر می کند