مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 22:152023-01-31اقتصادي

پرداخت 170 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد


افزون بر 170 میلیارد ریال وام اشتغال و خودکفایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

- یزد- رییس کمیته امداد بهاباد گفت: افزون بر 170 میلیارد ریال وام اشتغال و خودکفایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

حمید دهقان بهابادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، بالغ بر 170 میلیارد ریال وام اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت پوشش و نیازمندان شهرستان بهاباد پرداخت شد که این تسهیلات زمینه اشتغال 177 نفر را فراهم کرد.

وی عنوان کرد: مددجویان برای فراگیری حرفه های مختلف در دوره های بلندمدت و کوتاه مدت به مراکز فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی معرفی می شوند تا با شرکت در این دوره ها، مهارت های لازم را در زمینه فعالیت در یک شغل فرا گیرند.

رییس کمیته امداد بهاباد تصریح کرد: این وام ها در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنفی، صنعتی، خدماتی و صنایع دستی پرداخت شده است.

دهقان تصریح کرد: فراهم کردن زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی آنها به این نهاد از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات به مددجویان است.

رییس کمیته امداد بهاباد با اشاره به منابع مالی پرداخت این تسهیلات افزود: 6 میلیون و 250 هزار ریال از محل صندوق، 19 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 170 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد

پرداخت 170 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد