مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 21:552023-01-31اقتصادي

اجرای 460 میلیارد طرح عمرانی طی یک سال گذشته در بخشداری مرکزی یزد


بخشدار مرکزی یزد با بیان این که قرار است تا پایان امسال 20 میلیارد تومان ماشین آلات عمرانی برای این بخش خریداری شود، گفت: طی یک سال گذشته 30 طرح عمرانی با 460 میلیارد ریال اعتبار در بخشداری مرکزی یزد اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصادق ابوالقاسمی، شامگاه امروز در نشست خبری که به منظور اعلام گزارش عملکرد بخشداری مرکزی یزد طی یک سال اخیر برگزار شده بود، اظهار کرد: بخش مرکزی شهرستان یزد با وسعت دو هزار و 532 هکتار شامل دو دهستان فجر و فهرج است.

وی برخورداری از 12 دهیاری اکرم آباد، اکرمیه، حسین آباد ریسمانی، مدرسی، عسکریه، دهنو، احمدآباد مشیر، سیدمیرزا، محمدآباد، خویدک، شحنه و فهرج را از جمله ویژگی های منطقه ای بخشداری مرکزی یزد دانست و افزود: این بخشداری دارای بالغ بر 70 هزار نفر جمعیت است.

بخشدار مرکزی یزد در ادامه کسب عنوان مقام اول کشت گلخانه ای در سطح استان با ظرفیت هزار هکتار گلخانه و وجود بیش از دوهزار بهره بردار را از دیگر ظرفیت های این بخش در استان یزد عنوان کرد و گفت: طی یک سال گذشته 30 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 460 میلیارد ریال در بخشداری مرکزی یزد اجرا شده است.

ابوالقاسمی با اشاره به دو سیل اتفاق افتاده در سال جاری، تصریح کرد: هرچند سیل اول باعث خساراتی به این بخش شد ولی با اقدامات صورت گرفته جهت مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 460 میلیارد طرح عمرانی طی یک سال گذشته در بخشداری مرکزی یزد

اجرای 460 میلیارد طرح عمرانی طی یک سال گذشته در بخشداری مرکزی یزد