مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 21:452023-01-31اجتماعي

سقوط بهمن در 12 نقطه محور هراز/ جاده بسته است


فرماندار ویژه آمل با اشاره به مسدود بودن محور هراز گفت: با افزایش ریزش برف از صبح امروز تاکنون شاهد سقوط شدید بهمن در 12 نقطه محور مواصلاتی هراز بودیم که سبب انسداد مسیر شد.

- سید عباس حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسدود بودن محور هراز گفت: با افزایش ریزش برف از صبح امروز تاکنون شاهد سقوط شدید بهمن در 12 نقطه محور مواصلاتی هراز بودیم که باعث شد این جاده شریانی و پرتردد مسدود شود.

وی با اشاره به اینکه با افزایش ریزش برف و کولاک از صبح امروز تاکنون شاهد سقوط بهمن در 12 نقطه محور مواصلاتی هراز بودیم، گفت: از ظهر امروز این جاده شریانی و پرتردد برای حفظ جان مسافران و رانندگان مسدود شد و هم اکنون شاهد برودت هوا و کاهش شدید دما در بخش کوهستانی و صعب العبور لاریجان هستیم.

وی با اشاره به اینکه با افزایش ریزش برف و کولاک از صبح امروز تاکنون شاهد سقوط بهمن در 12 نقطه محور مواصلاتی هراز بودیم، افزود: از ظهر امروز این جاده شریانی و پرتردد برای حفظ جان مسافران و رانندگان مسدود شد.

فرماندار ویژه آمل در مورد آخرین وضعیت انسداد محور هراز، تصریح کرد: با توجه به افزایش سرمای هوا و شدت برودت پیش بینی می شود انسداد محور هراز تا روز آینده ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط بهمن در 12 نقطه محور هراز/ جاده بسته است

سقوط بهمن در 12 نقطه محور هراز/ جاده بسته است