مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 21:352023-01-31اقتصادي

تاکید استاندار اصفهان بر تشدید نظارت ها در بازار


استاندار اصفهان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان خواستار مقابله جدی با تخلفات و تشدید نظارت ها در بازار و حوزه کالاهای اساسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز یازدهم بهمن ماه، هفتاد و هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضا در محل سالن شهید سردار سلیمانی استانداری اصفهان برگزار شد.

در این نشست گزارش وضعیت کالاهای اساسی توسط اداره صمت و سازمان جهاد کشاورزی استان، گزارش کمیته اقدام مشترک توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان و گزارش تاثیر نوسانات ارز بر فراوانی و قیمت کالاهای اساسی ارائه شد.

همچنین ضمن ارائه گزارش کمیته تخصصی اقلام پروتیینی و نهاده های دامی در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت طرح کالا برگ الکترونیک در استان گفت و گو و تبادل نظر شد.

براساس گزارش کمیته راهبری تنظیم بازار در ایام پایانی سال مقرر شد طرح تشدید نظارت و کنترل قیمت ها ویژه نوروز با جدیت دنبال شود.

 سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این نشست ضمن قدردانی از تیم های تعزیرات حکومتی در رصد و پایش قیمت ها خواستار مقابله جدی با تخلفات و تشدید نظارت ها در بازار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار اصفهان بر تشدید نظارت ها در بازار

تاکید استاندار اصفهان بر تشدید نظارت ها در بازار