مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 21:352023-01-31سياسي

322 پروژه عام المنفعه دهه فجر در رودسر به بهره برداری می رسد


فرماندار رودسر از افتتاح 322 پروژه عام المنفعه با اعتباری بالغ بر 282 میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه ها برای یک هزار و 732 نفر اشتغال دائم و موقت فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، محمدرضا شهاب زاده امشب در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در فرمانداری رودسر با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر بزرگ ترین و تاثیرگذارترین واقعه تاریخی است که امام (ره) با همراهی مردم ایران توانست بار دیگر اسلام ناب را زنده کند.

  وی با اشاره به اینکه همه ساله به برکت ایام دهه مبارک فجر بسیاری از فعالیت های دولتی با افتتاح یا کلنگ زنی جشن گرفته می شود و امسال هم در شرایط مطلوب تری نسبت به گذشته هستیم، افزود: در دولت آیت الله رییسی، پایه و اساس این دولت، مردمی بودن آن با محوریت پاکدستی است.

  فرماندار رودسر با اشاره به سخنرانی روز گذشته رهبر معظم انقلاب و اشاره به کار جهادی دولت انقلابی آیت الله رییسی بیان کرد: رهبر بار بزرگی روی شانه های مسؤولان این دولت گذاشت همچنین انگیزه ای برای کار مضاعف و خدمت بیشتر به مردم شد.

  وی به پیشرفت ها و اتفاقات خوب دولت در شانزده ماه اخیر اشاره کرد و افزود: به رغم همه مشکلات اقتصادی و فشارهای بی سابقه بر روی دولت، ما شاهد دستاوردهای بسیار زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

322 پروژه عام المنفعه دهه فجر در رودسر به بهره برداری می رسد

322 پروژه عام المنفعه دهه فجر در رودسر به بهره برداری می رسد