مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 21:102023-01-31اجتماعي

هشدار و آماده باش هلال احمر برای برف، باران و باد شدید در 28 استان کشور


سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درپی پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف و باران و وزش شدید باد امدادگران این سازمان در 28 استان کشور را به حالت آماده باش درآورده و توصیه ها و هشدارهایی را هم به مردم ارائه کرد.

- سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درپی پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف و باران و وزش شدید باد امدادگران این سازمان در 28 استان کشور را به حالت آماده باش درآورده و توصیه ها و هشدارهایی را هم به مردم ارائه کرد.

مرتضی مرادی پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر بروز مداخلات جوی در برخی از استان های کشور گفت: طبق پیش بینی انجام شده از امروز تا روز پنجشنبه احتمال بارش شدید برف، بارش شدید باران و احتمال ریزش بهمن در استان های کرمانشاه، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، ایلام، تهران، بوشهر، خوزستان، لرستان، همدان، فارس، اصفهان، قم، مرکزی، مازندران ، سمنان و خراسان جنوبی وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین طی امروز و فردا برای استان های خوزستان، ایلام، بوشهر، فارس، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار و آماده باش هلال احمر برای برف، باران و باد شدید در 28 استان کشور

هشدار و آماده باش هلال احمر برای برف، باران و باد شدید در 28 استان کشور