مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 20:352023-01-31اقتصادي

اتوبوس آمبولانس نیاز اصلی مرکز فوریت های پزشکی خلخال است


یکی از نیازهلی اصلی مرکز فوریت های پزشکی شهرستان خلخال، اتوبوس آمبولانس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد یحیی زاده شامگاه امروز در بازدید از مرکز مدیریت حوادث شهرستان خلخال، اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی مرکز فوریت های پزشکی شهرستان خلخال، اتوبوس آمبولانس است.

وی با بیان این که مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی 115 خلخال، ساختمان مستقل ندارد، افزود: زمین جهت احداث ساختمان جدید در نظر گرفته شده است ولی به علت نبود اعتبار بلاتکلیف مانده است؛ بیش از 20 میلیارد تومان هزینه جهت ساخت این ساختمان جدید مورد نیاز است.

رییس شورای مدیریت بحران شهرستان خلخال، تصریح کرد: برای پد بالگرد شهرستان خلخال بیش از 420 میلیون تومان هزینه شده و در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

یحیی زاده با اشاره به کوهستانی بودن شهرستان خلخال و پراکندگی روستاها و قرارگیری در مرز سه استان اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی و گیلان، بیان کرد: در حوادث اخیر نیاز به اتوبوس آمبولانس در جاده اردبیل- سرچم در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال به عینه مشاهده شد.

وی با اشاره به مناطق کوهستانی شهرستان خلخال و آمبولانس های موجود، عنوان کرد: نیاز به آمبولانس در برنامه پیگیری شورای مدیریت بحران شهرستان خلخال خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس آمبولانس نیاز اصلی مرکز فوریت های پزشکی خلخال است

اتوبوس آمبولانس نیاز اصلی مرکز فوریت های پزشکی خلخال است