مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 20:152023-01-31فرهنگي

جشنواره فیلم فجر در 3 نقطه رشت برپا می شود


به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، برای نخستین بار جشنواره فیلم فجر در سه نقطه شهر رشت شامل سالن مرکزی این رویداد مهم، سینما 22 بهمن و نیز سالن شماره یک سینما سپیدرود رشت به صورت همزمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رضا ثقتی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سه جشنواره در برگزار می شود، اظهار کرد: برای نخستین بار جشنواره فیلم فجر در سه نقطه شهر رشت به صورت همزمان برگزار و همچنین جشنواره هنرهای تجسمی فجر و موسیقی فجر با برش استانی در گیلان برگزار می شود.

  وی یکی از رویدادهای خوبی که امسال در حال وقوع است را برگزاری این سه رویداد ملی با برش استانی دانست و افزود: تالار مرکزی رشت به عنوان سالن مرکزی این رویداد مهم، سینما 22 بهمن و نیز سالن شماره یک سینما سپیدرود رشت نقاطی هستند که این سه رویداد مهم در آنجا برپا خواهد شد.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آغاز همزمانی این رویداد در همه استان ها را از 17 بهمن ماه با نمایش 16 فیلم اعلام کرد و افزود: این دوره از جشنواره، کارنامه هنری - سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و فیلم ها در تراز انقلاب اسلامی و مقوله های ملی و میهنی در آن ها پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم فجر در 3 نقطه رشت برپا می شود

جشنواره فیلم فجر در 3 نقطه رشت برپا می شود