مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 20:102023-01-31اقتصادي

99واحد تولیدی در گنبدکاووس بیش از 10 میلیارد ریال برای تسهیلات به بانک معرفی شدند


رییس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال تعداد 99 واحد تولیدی صنعتی، صنفی خدماتی برای دریافت تسهیلات بانکی از محل اعتبارات رشد هشت درصدی سفر رییس جمهور به استان گلستان به مبلغ بیش از 10 میلیارد ریال به بانک معرفی شدند.

- خلیل رجبلی  رییس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: طی جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان با حضور رییس کل دادگستری گلستان و بازدید معاون وزیر صمت از واحدهای تولیدی ، مشکلات و چالش این واحدهای تولیدی بیان و بررسی شد و در همین راستا مشکل و معضل غیربانکی هفت واحد تولیدی مرتفع شد.

وی تصریح کرد:  در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تعداد 99 واحد تولیدی صنعتی،صنفی خدماتی  برای اخذ تسهیلات بانکی از محل اعتبارات رشد هشت درصدی سفر رییس جمهور به استان گلستان به مبلغ 10 میلیارد و 485 میلیون ریال به بانک معرفی شدند.

رییس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تعداد 293 پرونده  برای دریافت تسهیلات بانکی تشکیل شده که از این تعداد 223 فقره پرونده به بانک معرفی شده و 161 فقره پرونده به مبلغ سه میلیارد و 220 میلیون تومان تسهیلات خود را دریافت کردند.

همچنین تعداد 12 فقره پرونده به عنوان پشتیبان تشکیل شده که از این تعداد 11 پرونده به بانک معرفی شده و تعداد پنج فقره پرونده به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99واحد تولیدی در گنبدکاووس بیش از 10 میلیارد ریال برای تسهیلات به بانک معرفی شدند

99واحد تولیدی در گنبدکاووس بیش از 10 میلیارد ریال برای تسهیلات به بانک معرفی شدند