مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:552023-01-31سياسي

عملی کردن مطالبات رهبری در دستور کار قرار گیرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: باید در عرصه جهاد تبیین به سمت عملی کردن خواست ها و مطالبات رهبری انقلاب اسلامی حرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد هادی نظیری بعدازظهر سه شنبه در کارگاه های جهاد تبیین مجمع روحانیون و حوزه های مقاومت بسیج شهرستانهای رزن و درگزین اظهار کرد: اگر اقدامات در جهاد تبیین در مدل و الگوها به عملیات نزدیک شود به خواسته های رهبر انقلاب عمل کرده ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه جهاد تبیین باید به سمت نگاه عملیاتی و اجرای الگوهای موفق حرکت کنیم، ادامه داد: الگوهایی که رهبری انقلاب در عملیات فرهنگی مانند برگزاری جشن غدیر و مراسم معنوی اربعین به عنوان الگوی موفق معرفی کرده اند می تواند راهگشای برنامه های ایام دهه فجر در جذب افراد مختلف باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، ایجاد ساختار مبتنی بر الگوی زیست بوم را یکی از مهمترین راهکارها برای ایجاد زیرساخت های جهاد تبیین دانست و ادامه داد: در ایجاد مجموعه های مردمی برای شکل دهی به جهاد تبیین روش مند باید مردم و حرکت های مردمی را دخیل دانست.

وی در ادامه صحبت های خود، نهضت روشنگری در حوزه های مختلف را لازمه جهاد تبیین دانست و گفت: ساخت و ایجاد جهاد تبیین نیازمند حرکت مستمر و هدف مند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملی کردن مطالبات رهبری در دستور کار قرار گیرد

عملی کردن مطالبات رهبری در دستور کار قرار گیرد