مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:452023-01-31اجتماعي

تردد در محورهای مواصلاتی همدان عادی و روان است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: درحال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی همدان عادی و روان گزارش می شود اما رانندگان باید مسائل ایمنی و مطمئن را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صفر صادقی راد با بیان اینکه در حال حاضر بارش برف پراکنده در برخی محورهای استان گزارش می شود افزود: با توجه به اعلام بارندگی از سوی سازمان هواشناسی هم اکنون محور بهار به سمت علیصدر و گردنه اسدآباد مه گرفتگی دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به بارندگی در اکثر جاده های کشور، رانندگان برای تردد حتماً تجهیزات زمستانی همراه داشته و از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها محور مسدودی همدان محور همدان- گنجنامه - تویسرکان به علت صعب العبور بودن است و محورهای جایگزین تردد همدان - جوکار - تویسرکان و همدان - اسدآباد - تویسرکان است.

صادقی راد ضمن اعلام بارش برف و باران در سطح استان گفت: با توجه به لغزندگی سطح جاده ها وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ مجاز به تردد هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به پیش بینی اداره هواشناسی استان و کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای مواصلاتی استان به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای استان را دارند توصیه می شود، افزود: رانندگان باید ضمن رعایت قوانین و مقررات، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای مواصلاتی همدان عادی و روان است

تردد در محورهای مواصلاتی همدان عادی و روان است