مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:402023-01-31دانش

دانشگاه ها درحوزه فناوری نرم هزینه کنند


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر لزوم هزینه کرد دانشگاه ها در حوزه فناوری نرم، گفت: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که از علوم انسانی فناوری تولید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی زلفی گل ظهر امروز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول که در تالار اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: امروزه کشور در حوزه های مختلف پیشرفت های چشمگیری به دست آورده و در هر استان کشور چندین دانشگاه مشاهده می شود.

وی افزود: با وجود همه تحریم های ظالمانه دشمنان اما فرزندان ملت ایران خدمات گسترده ای را در حوزه های مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی و … به کشور ارائه کرده اند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد دانشجویان کشور نسبت به قبل از انقلاب، تصریح کرد: در آن زمان رشته های دانشگاهی بسیار محدود بود و حتی در برخی رشته های دکتری امکان تحصیلات عالی فراهم نبود.

زلفی گل با اشاره به پیشرفت های ایران در عرصه های سلامت، پزشکی، تجهیزاتی نانو، بایو و سلول های بنیادی گفت: در اوج تحریم ها توانسته ایم کشور را به خوبی اداره کرده و انرژی مورد نیاز را تأمین کنیم که این امر مرهون تلاش های جهادی و شبانه روزی خدمتگزاران و نخبگان علمی این مملکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها درحوزه فناوری نرم هزینه کنند

دانشگاه ها درحوزه فناوری نرم هزینه کنند