مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:352023-01-31سياسي

تیم های امداد و نجات ساحلی در هرمزگان تقویت شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: هرمزگان به واسطه برخورداری از سواحل طولانی، جزایر و شرایط آب و هوایی مناسب به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر گردشگران و مسافران اقصی نقاط کشور در ایام پایانی سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان امروز در ستاد ساماندهی سواحل استان با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت ها در مناطق ساحلی گردشگر پذیر استان، عنوان کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو و ایام پایانی سال استان هرمزگان به واسطه برخورداری از سواحل گسترده، جزایر و شرایط آب و هوایی مناسب یکی از مقاصد اصلی مسافران و گردشگران اقصی نقاط کشور است.

وی در همین خصوص، افزود: ورود گسترده مسافران و گردشگران ضرورت تقویت زیرساخت ها در مناطق ساحلی گردشگر پذیر استان را دو چندان کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: زیباسازی پارک ها و تفرجگاه های ساحلی، تعیین محل های امن برای شنا، نصب علائم هشدار دهنده در مناطق نا ایمن برای شنا، نصب تابلوهای راهنما و تقویت زیرساخت های رفاهی و خدماتی در مناطق ساحلی گردشگر پذیر به صورت ویژه توسط فرمانداران و شهرداران دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های امداد و نجات ساحلی در هرمزگان تقویت شود

تیم های امداد و نجات ساحلی در هرمزگان تقویت شود