مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-31اقتصادي

افتتاح 145 میلیارد تومان پروژه رهاورد دهه فجر در فومن


فرماندار فومن با بیان اینکه در دهه مبارک فجر بیش 108 پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغال زایی افتتاح می شود، گفت: این طرح ها حدود 145 میلیارد تومان ارزش ریالی دارند و اجرای پروژه ها نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، موسی فکور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در دهه مبارک فجر بیش 108 پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغال زایی افتتاح می شود، اظهار کرد: این طرح ها حدود 145 میلیارد تومان ارزش ریالی دارند و اجرای پروژه ها نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

وی به اجرای بیش از 30 کیلومتر آسفالت در سطح شهرستان فومن اشاره کرد و افزود: این میزان آسفالت تا پایان سال به 50 کیلومتر افزایش پیدا می کند.

فرماندار فومن بر نظم بخشی کارها و اقدامات تأکید کرد و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام و دولت در جامعه است.

فکور با اشاره به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی در حوزه های گوناگون نظیر، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، حوزه های داخلی و خارجی گفت: امروزه پیام انقلاب اسلامی فراتر از حوزه های جغرافیایی و منطقه است.

وی بزرگ ترین پیام دهه فجر انقلاب اسلامی را تحقق مردم سالاری دینی عنوان کرد، افزود: بر همین اساس دهه فجر امسال باید تجلی گاه و نمونه بارزی از خدمات رسانی به مردم در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 145 میلیارد تومان پروژه رهاورد دهه فجر در فومن

افتتاح 145 میلیارد تومان پروژه رهاورد دهه فجر در فومن