مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-31اقتصادي

بهره برداری از 9 پروژه برق رسانی همزمان با جشن انفجار نور


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از بهره برداری 9 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از بهره برداری 9 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

یوسف صادقی امروز سه شنبه 11 بهمن ماه در گفت وگویی با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر امسال 9 پروژه برق رسانی در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی احداث 2 کیلومتر شبکه و نصب 15 پایه فشار متوسط در بلوار امام صادق (ع) با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال را از جمله این پروژه ها برشمرد و گفت: تعویض 500 اصله پایه فرسوده در مناطق نیروگاه و عمار یاسر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و تعویض و تبدیل 15کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در محدوده منطقه دو شهری با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از بهینه سازی شبکه روستایی و اصلاح انشعابات مشترکین در روستاهای خلج آباد، چشمه علی، فردو، میم، ونارچ، وشاره،سناوند، جنت آباد، لنگرود و اسلام آباد با اعتباری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 9 پروژه برق رسانی همزمان با جشن انفجار نور

بهره برداری از 9 پروژه برق رسانی همزمان با جشن انفجار نور