مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:102023-01-31سياسي

جزییات سفر پنجشنبه رییس جمهور به شهرستان ری بیان شد


فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به سفر رییس جمهور به این شهرستان در روز پنجشنبه، جزییات این سفر را بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حمید زمانی فرمانده ویژه شهرستان ری  شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئس جمهور در روز پنجشنبه به شهرستان ری، اظهار کرد: مسؤولی به شهر ری سفر می کند که هیچ دغدغه دیگری غیر از خدمت رسانی به مردم ندارد, شخصی که برای خدمتگذاری قائل به تشریفات نیست و دنبال گره گشایی از مشکلات مردم است.

وی بیان کرد: این سفر را باید در 2 بعد بررسی کرد یکی بررسی مصوبات سفر و دیگری که نشان از انسجام و همبستگی مردم و مسؤولان دارد و می تواند حتی مصوبات را تحت تاثیر قرار دهد.

زمانی بیان داشت: باید گفت انسجام مردم در شهرستان ری در تراکم جمعیت حاضر در دیدار با رییس جمهور ظهور و بروز پیدا می کند و امیدوارم که با این سفر، یک روح جدیدی در فضای شهرستان ری دمیده شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مدت حضور رییس جمهور اگرچه کوتاه است ولی تصمیمات جدی برای این شهرستان گرفته می شود و رییس جمهور در همین ساعات از تعدادی اماکن عمرانی و اقتصادی بازدید می کند.

وی خاطرنشان کرد: اماکن و طرح هایی همچون بیمارستان شهدای هفتم تیر، انبارهای چای امین آباد، طرح عمرانی میدان غنی آباد، طرح کمربندی دوم( جنوب تهران) و کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سفر پنجشنبه رییس جمهور به شهرستان ری بیان شد

جزییات سفر پنجشنبه رییس جمهور به شهرستان ری بیان شد