مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:052023-01-31سياسي

همزمان با دهه فجر بیش از 500 برنامه در محمودآباد اجرا می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محمودآباد از اجرای بیش از 500 برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبرداد.

- ایسنا/مازندران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محمودآباد از اجرای بیش از 500 برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبرداد.

اسماعیل ابراهیم نژاد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را با شعار ایران استوار، 44 سال افتخار آغاز می کنیم که با پشت سر گذاشتن 44 سال تحریم و عناد دشمنان این انقلاب سرپا بوده و دستاوردهای زیادی در همه عرصه ها به دست آوردیم و این افتخار را به فال نیک می گیریم.

وی با اشاره به اینکه ما در سه محور جهادی شامل انتقال دستاوردها و حقیقت انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه، جهاد خدمت رسانی در عرصه های مختلف و افتتاح خانه محروم را در دستور کار داریم، اظهار کرد: جهاد امید آفرینی بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری در سطح مدارس و دانشگاه ها اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد، خاطرنشان کرد: امسال در برنامه های دهه فجر 78 برنامه شاخص در بیش از 500 برنامه را در این شهرستان داریم ، افزود: یکی از شاخص ها برپایی رادیو انقلاب در مصلی شهرستان محمودآباد بوده که هر روز مسئولان شهرستانی به ارائه برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با دهه فجر بیش از 500 برنامه در محمودآباد اجرا می شود

همزمان با دهه فجر بیش از 500 برنامه در محمودآباد اجرا می شود