مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:002023-01-31ورزشي

همکاری سپاهان با مجموعه های دانش بنیان


درجلسه ای با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه سپاهان و مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، تفاهم نامه همکاری امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سایت باشگاه سپاهان نوشت: در راستای رویکرد دانش بنیان مدیریت باشگاه و توجه به حوزه فناوری های نوین، روز گذشته طی جلسه فی مابین مدیران باشگاه سپاهان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه تفاهم نامه همکاری در حوزه فناوری های ورزشی منعقد گردید.

در این جلسه محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه ضمن تقدیر از فعالیت های چشمگیر شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولادمبارکه ، این جلسه را در ادامه رویکرد دانش بنیان باشگاه سپاهان عنوان کرد و افزود: باشگاه سپاهان در سال اخیر که با نام تولید دانش بنیان نامگذاری شده است، در حوزه های مختلف زیرساخت، تجهیزات و نرم افزارهای ورزشی، به سمت حوزه دانش بنیان حرکت کرد و خوشحالیم این فعالیت ها مورد توجه فعالان عرصه دانش بنیان قرار گرفته است.

  وی این تفاهم نامه را نقطه عطفی در همکاری های دانش بنیان باشگاه و مجموعه های دانشگاهی و پژوهشی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد، این تفاهم نامه زمینه ساز تحولات دانشی موثری در حوزه ورزش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سپاهان با مجموعه های دانش بنیان

همکاری سپاهان با مجموعه های دانش بنیان