مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:352023-01-31سياسي

گسترش همکاری های اقتصادی با عراق در اولویت قرار دارد


استاندار کرمانشاه در دیدار با سرکنسول عراق در استان کرمانشاه با تاکید بر اشتراکات ملت ایران و عراق، گفت: گسترش همکاری های اقتصادی با عراق در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با جعفر ستار الخزعلی سرکنسول عراق در استان کرمانشاه که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران و عراق از یک اقلیم، تاریخ، فرهنگ و یک دین مشترک برخوردار هستند و در 2 کشور همسایه با برادری و صمیمت در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

وی افزود: این دیدارها منجر به تعامل بهتر و جدی تر میان 2 کشور در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی خواهد شد.

صحرایی تاکید کرد: یکی از اولویت های اصلی و دغدغه های جدی مدیریت ارشد استان گسترش همکاری های دو جانبه و تعامل حداکثری با کشور عراق با رویکرد برادری به منظور رفاه بیشتر همراه با خیر و برکت برای مردم است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون زمینه های بسیار خوبی برای گسترش مناسبات وجود دارد و این ارتباطات باید تقویت شود.

در ادامه این نشست سرکنسول عراق در کرمانشاه بر علایق مشترک دینی و اعتقادی مردم دو کشور به ویژه عشق به امام حسین (ع) تاکید کرد و گفت: آماده هرگونه تسهیل گری در چهارچوب خدمات کنسولی به مردم کرمانشاه در حوزه های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های اقتصادی با عراق در اولویت قرار دارد

گسترش همکاری های اقتصادی با عراق در اولویت قرار دارد