مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:352023-01-31سياسي

39 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در قرچک به بهره برداری می رسد


همزمان با ایام الله دهه فجر 39 طرح عمرانی در بخش های دولتی و خصوصی با اعتبار 557 میلیارد تومان در قرچک به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فاتحی نژاد عصر سه شنبه در نشست خبری ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: تعداد 39 طرح عمرانی در بخش های دولتی و خصوصی با صرف هزینه ای بالغ بر 557 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

فاتحی نژاد در تشریح برنامه های دهه فجر در قرچک افزود: اشتغال زایی در این پروژه ها قالب بر 407 نفر می باشد.

فرماندار قرچک گفت: تعداد 28 پروژه با اعتبار 502 میلیارد تومان افتتاح و تعداد 11 پروژه با اعتبار 55 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه های شاخص شهرستان قرچک عنوان داشت: مدرسه 15 کلاسه دربانی پویینک و مدرسه امام خمینی صالح آباد، مرکز خدمات جامع سلامت شهری زیباشهر، احداث منبع 2000 متر مکعبی در شهرک صنعتی، احداث ساختمان دهیاری قشلاق اول، اجرای تبدیل شبکه برق سیمی به کابل خودنگهدار، دامداری 2900 رأسی داودآباد، مرکز پرورش قارچ و چندین پروژه تولیدی در شهرک صنعتی از مهمترین پروژه هایی است که همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان قرچک افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در قرچک به بهره برداری می رسد

39 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در قرچک به بهره برداری می رسد