مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-31ورزشي

تاکید بنی تمیم به هیات های ورزشی در برگزاری جشنواره «اهواز پرنشاط»


تأکید من به همه هیات های ورزشی استان این است که با تمام توان در برگزاری جشنواره «اهواز پرنشاط» کمک کنند.

- تاکید بنی تمیم به هیات های ورزشی در برگزاری جشنواره اهواز پرنشاط ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تأکید من به همه هیات های ورزشی استان این است که با تمام توان در برگزاری جشنواره اهواز پرنشاط کمک کنند.

حمید بنی تمیم در حاشیه رونمایی از پوستر جشنواره ورزشی اهواز پرنشاط در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این جشنواره با محوریت معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز انجام می شود و امیدوارم چنین رویدادهایی که می تواند باعث ارتقاء سطح سلامت و ایجاد شور و نشاط در بین آحاد جامعه شود، روز به روز بیشتر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: خروجی تعامل و همدلی در برگزاری این جشنواره بین دستگاه ها می تواند باعث ایجاد شور و نشاط و نیز کشف استعدادها شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جشنواره در ایام دهه فجر آغاز و تا 16 اسفندماه ادامه خواهد داشت و من نیز همه مردم از جمله بانوان را به حضور در این جشنواره ورزشی دعوت می کنم.

بنی تمیم خاطرنشان کرد: تأکید من به همه هیات های ورزشی این است که با تمام توان در برگزاری این جشنواره کمک کنند تا جشنواره باشکوهی را شاهد باشیم و شروعی برای نشاط هر چه بیشتر مردم استان خوزستان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بنی تمیم به هیات های ورزشی در برگزاری جشنواره «اهواز پرنشاط»

تاکید بنی تمیم به هیات های ورزشی در برگزاری جشنواره «اهواز پرنشاط»