مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-31اجتماعي

راه های ارتباطی 170 روستا در «کوهرنگ» بسته است


گردنه های چری، شاه منصوری و تاراز و مسیرهای ارتباطی 170 روستا مسدود بوده و تردد در محور اصلی کوهرنگ به فارسان تنها با زنجیرچرخ مقدور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوهرنگ، شهباز اکبری ضمن اشاره به اینکه ارتفاع برف تا این لحظه در کوهرنگ به یک متر و 70 سانتی متر رسیده است، گفت: تاکنون هیچگونه قطعی گاز در سطح شهرستان رخ نداده و فقط سه مورد قطعی برق گزارش شده است.

  فرماندار کوهرنگ ادامه داد: در پی وصول گزارشات قطعی برق، اکیپ های امدادی به این نقاط اعزام شدند.

  اکبری با اشاره به اینکه در یک نقطه از شهرستان نیز قطعی آب گزارش شد که با حضور نیروهای آبفا مرتفع شده است، بیان کرد: در حال حاضر آب تمام نقاط شهرستان وصل است.

  وی با بیان اینکه مراکز خدماتی و امدادی با آماده باش صددرصدی درحال خدمات رسانی هستند، اظهار داشت: تاکنون هیچگونه تلفات جانی گزارش نشده است.

  فرماندار کوهرنگ مطرح کرد: طبق آخرین اعلام هواشناسی، میانگین ارتفاع برف در سطح شهرها یک متر و 70 سانتی متر و در گردنه ها قریب به سه متر گزارش شده است.

  اکبری افزود: ماشین آلات راهداریِ گرفتار بهمن در گردنه های شاه منصوری و تاراز، با کمک نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان نجات پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های ارتباطی 170 روستا در «کوهرنگ» بسته است

راه های ارتباطی 170 روستا در «کوهرنگ» بسته است