مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-31سياسي

بیمارستان فردیس و 33 پروژه دیگر در دهه فجر به بهره برداری می رسد


در ایام دهه فجر 26 پروژه در بخش دولتی با اعتبار 513 میلیارد تومان و 8 پروژه در بخش خصوصی با اعتبار 53 میلیارد تومان در شهرستان فردیس افتتاح می شود که از جمله شاخص ترین پروژه ها بیمارستان 260 تختخوابی فردیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، خداداد کاشفی، فرماندار فردیس، در نشستی با جمعی از اصحاب رسانه، ضمن تبریک  چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،   دلیل ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در طول این سال ها را همراهی مردم دانست و اظهار کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی با وجود هجمه های دشمنان و مشکلات، در  هر حوزه ای که باهمراهی مردم و تفکر انقلابی و جهادی مدیریت شده،  توانسته ایم به موفقیت های بسیاری برسیم.

وی با بیان اینکه دشمن به شیوه های مختلف این همراهی مردم را نشانه گرفته است، گفت: رسانه ها می توانند نقش موثری  در جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه داشته باشند و در افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی کمک کنند.

  این مقام مسؤول در ادامه با بیان اینکه پیگیری ها در خصوص مشکلات شهرستان در حال به نتیجه رسیدن است، گفت: در  ایام مبارک دهه فجر  40 پروژه در فردیس  افتتاح می شود که بیمارستان 260 تختخوابی به عنوان پروژه شاخص استان، افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان فردیس و 33 پروژه دیگر در دهه فجر به بهره برداری می رسد

بیمارستان فردیس و 33 پروژه دیگر در دهه فجر به بهره برداری می رسد