مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:552023-01-31سياسي

حل مشکلات کشور بدون ارتباط با مردم امکان پذیر نیست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران کاهش فاصله مسؤولان با مردم را یکی از ثمرات نظام اسلامی دانست و گفت: چاره اندیشی برای حل مشکلات مردم در اتاق شیشه ای و درب های بسته و بدون ارتباط با ولی نعمتان انقلاب میسر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی عصر امروز در جمع مردم غرب مازندران در نوشهر اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا پدیدار نمی شد، نظم نوین خود ساخته امپریالیزم جهانی بر دنیا غلبه می یافت.

وی با تجلیل از ایستادگی و پایمردی امام راحل عظیم الشان افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی سهم عمده ای در شکل گیری  ایدئولوژی ماندگار جهانی بر بستر انگاره های دینی و اسلامی دارد.

این مسؤول سیاسی با تاکید بر الهام بخشی انقلاب اسلامی در جهان ادامه داد: اکنون خیزش بزرگی از ملت ها و دولت های اسلامی با الهام از انقلاب اسلامی علیه مستکبران و طواغیت زمان در جریان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با یادآوری کارنامه سیاه آمریکا و اذنابش در مقابله با انقلاب اسلامی در 44 سال گذشته اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی تاکنون در عرصه حکمرانی، مدیریت بحران ها و پیشرفت های ماندگار علی رغم توطئه ها و دشمنی های پیدا و آشکار استکبار کارنامه افتخار آمیزی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات کشور بدون ارتباط با مردم امکان پذیر نیست

حل مشکلات کشور بدون ارتباط با مردم امکان پذیر نیست