مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:452023-01-31فرهنگي

برنامه های نوجوانانه در دهه فجر/ از «نوجوونیم» تا اعتکاف دانش آموزی


مدیر فرهنگسرای رازی(نوجوان) گفت: برنامه اعتکاف دانش آموزی، در مسجد کمیل با همکاری برنامه نسل قاسم برگزار می شود؛ این برنامه ویژه پسران نهم تا یازدهم است که یک رویکرد جهادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حسین شکیب راد مدیر فرهنگسرای رازی(نوجوان) در نشست خبری که امروز در فرهنگسرای رازی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در سال 1401، رویکرد به سمت نوجوان داشته است و فرهنگسرای رازی هم قرار است که فرهنگسرای نوجوان شود که طی مراسمی اعلام می شود.

  وی با اشاره به جشنواره نوجوونیم ، گفت: برنامه های تدارک دیده شده برای رده سنی 13 تا 20 سال است؛ تاکنون دو دوره جشنواره کشوری نوجوونیم برگزار شده است که امسال تصمیم گرفتیم به صورت استانی، جشنواره را برگزار کردیم؛ دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم که خود را توانمند در عرصه های هنری، رسانه ای فرهنگی، مذهبی، فناوری، ادبی و ورزشی می دانند، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

  شکیب راد اضافه کرد: نوجوانان تهرانی می توانند تا 16 بهمن ماه با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 20001837 و دریافت لینک فرم ثبت نام، با تکمیل اطلاعات درخواستی در این جشنواره شرکت کنند؛ 19 بهمن، غربالگری اولیه انجام می شود و در هر منطقه 5 نفر، انتخاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های نوجوانانه در دهه فجر/ از «نوجوونیم» تا اعتکاف دانش آموزی

برنامه های نوجوانانه در دهه فجر/ از «نوجوونیم» تا اعتکاف دانش آموزی