مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:402023-01-31سياسي

بازدید میدانی نمایندگان پایتخت از منطقه 16 تهران


جمعی از نمایندگان مردم تهران در مجلس در بازدید میدانی خود از منطقه 16 تهران از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان تهران در بازدید میدانی خود از نزدیک در جریان مشکلات مردم منطقه 16 تهران قرار گرفتند.

علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن اعلام این خبر در تشریح نظارت میدانی از محله های خزانه، تختی و علی آباد به همراه اقبال شاکری و مجتبی رضاخواه دیگر نمایندگان تهران و با حضور معاون فرماندار تهران، شهردار منطقه 16 و دیگر مسئولان ادارات دولتی و شهری و جلسه جمع بندی آن جهت پیگیری مطالبات مردمی در مسجد جامع علی آباد شمالی، گفت: در جلسه جمع بندی این نظارت میدانی مقرر شد در خصوص طرح اصلاح و بهبود روشنایی خیابان شهید همدانی و دیگر خیابان های این محلات ظرف مدت 2 هفته از سوی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گزارشی به مجمع نمایندگان استان تهران ارائه شود و با پیگیری فرمانداری تهران، شرکت توزیع باید تا پایان سال در جهت رفع این مشکل اقدام کند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به اینکه کمیته مشترکی طی 24 ساعت از سوی شرکت برق با حضور کلانتری و شهرداری منطقه 16 با دبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی نمایندگان پایتخت از منطقه 16 تهران

بازدید میدانی نمایندگان پایتخت از منطقه 16 تهران