موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:252023-01-31اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 80 پروژه در دهه فجر در نهاوند


فرماندار شهرستان نهاوند از افتتاح و کلنگ زنی 80 پروژه در ایام دهه فجر در شهرستان نهاوند خبر داد.

- ضرغام احمدوند سه شنبه 11 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 80 پروژه به ارزش اعتباری 205 میلیارد و 155 میلیون تومان در 44 سالگی انقلاب اسلامی در شهرها و روستای شهرستان نهاوند افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: از این 80 پروژه، 65 پروژه با اعتباری افزون بر 187 میلیارد و 731 میلیون تومان به بهره برداری می رسد و 15 پروژه با اعتباری افزون بر 17 میلیاردو 442 میلیون تومان در شهرستان کلنگ زنی می شود.

احمدوند افزود: این پروژه ها در بخش های عمرانی، بهداشتی، آموزشی، خدماتی، بسیج سازندگی، کشاورزی، کمیته امداد و .

به افتتاح و بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: در چهل و چهارمین سالگرد انقلابی هستیم که برای حفظ آن در مقابل همه دسیسه ها و توطئه های دشمنان در همه این مدت با عمل به گفتمان مقاومت، از همه آزمون ها سربلند و پیروز بودیم.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: دو موضوع هدف عمده دشمن بوده؛ نخست خدشه به انقلاب و ارزش ها و دوم بحث نفوذ است که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید داشته اند.

وی بیان کرد: جهاد تبیین و در راس دولت مردمی که بیش از یک سال از آغاز فعالیت آن می گذرد و اتفاق های خوبی هم در این مدت رخ داده، را باید بیشتر مورد توجه قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 80 پروژه در دهه فجر در نهاوند

افتتاح و کلنگ زنی 80 پروژه در دهه فجر در نهاوند